Lillestrøms Høyeste Trappeløp

Påmeldingsmulighet kommer her når den er klar!


Tar du utfordringen?

Med sine 12 etasjer byr Scandic Lillestrøm på en skikkelig utfordring for deg som har lyst til å utfordre venner, familie eller en kollega. Klarer du bedre tid enn sist? Trappeløpet passer alle nivåer, og alle fra 13 år og oppover kan delta. Vi lover uttrekkspremier, god stemning og tilrettelegger for en sosial arena sammen med venner, familie, kollegaer, studenter og konkurrenter! Du trenger ikke å være medlem av Bedriftsidretten for å delta. 

 

Dato

Datoen for 2023 er ikke satt. Den kommer!


Utdeling av startnummer

Foregår i 2. etasje fra kl. 16:30. Pass på å være ute i god tid! Hver deltaker får utlevert en liten pose med startnummer og en tidtakingsbrikke som festes rundt foten. Alle skal bruke brikken de får tildelt på arrangementet. Brikkene må leveres tilbake etter løpet. Etter at du har løpt opp 12 etasjer blir du geleidet ned og havner i 2. etasje. En frivillig vil samle inn brikkene der. 


Individuell start

Første start er kl. 18.00 i 1. etasje ved resepsjonen. Det vil være 30 sekunder mellom hver startende deltaker. Deltakere fra samme bedrift/gruppe får starte i samme pulje. Når du har løpt over målstreken i 12. etasje blir du geleidet ned og havner i 2. etasje. Der leverer du fra deg tidtakingsbrikka.  


Premiering i 2022

1. plass i herre- og dameklassen: Hotellovernatting på et valgfritt Scandic hotell

2. plass i herre- og dameklassen: Gavekort på 500kr fra FOSS Sport Aktiv

3. plass i herre- og dameklassen: Gavekort på 300kr fra FOSS Sport Aktiv

Raskeste bedrift (gjennomsnitt av tiden til de to beste fra bedriften): Løpekurs for bedriften, med vår instruktør Tore. (med bedrift mener vi en gjeng ansatte på minimum 2 stk., fra samme arbeidsplass). 


Det vil være uttrekkspremier blant dem som deltar, som deles ut på trappeløpet!

Oppdatert premieliste for 2023 publiseres her. 


Oppvarming

Oppvarming foregår på eget initiativ utendørs. 


Garderober/skifteområde

Et par møterom på hotellet vil bli brukt som omkledningsrom. Et rom for menn og et for kvinner. Det vil være mulig til å sette fra seg bager i et rom i 2. etasje. Dette gjøres på eget ansvar.


Tidtaking

Det benyttes EMIT tidtakingsbrikker. Brikken registrerer starttid, mellomtid og sluttid. Resultatlistene oppdateres fortløpende og vises på storskjerm i 2. etasje.


Parkering

Vi anbefaler å benytte offentlig kommunikasjon så langt det er mulig. Scandic Lillestrøm er lokalisert 50 meter fra togstasjonen og 150 meter fra busstasjonen. Det er trangt med parkeringer rundt stasjonen, men dersom en er avhengig av bil vil vi anbefale å benytte pendlerparkeringen i parkeringshuset, eller eventuelt å parkere ved Varemessen (ca. 200m fra hotellet).


Fotografering

Bedriftsidretten vil ha en egne fotografer til stede på arrangementet. Det vil bli tatt bilder av deltakere, både underveis i løpet (trapperommet) og rundt arrangementet. Bildene vil kunne bli publisert på Bedriftsidrettens Facebookside, Instagramkonto og bli brukt i arrangementsmateriell. Gi beskjed dersom en ikke vil fotograferes eller ikke ønsker at bildene skal benyttes. Si ifra på mail eller i sekretariatet på løpsdagen.


Individuell påmelding

Link til påmelding for 2023 kommer når påmeldingen er åpnet! Alle fra 13 år og oppover kan delta. 


Bedriftspåmelding

Send en mail med deltakernes navn, fødselsdato, mobilnummer og epostadresse, samt bedriftens fakturainfo til tonje.tarud@bedriftsidretten.no  

Vi fakturerer bedriften og dere er klare til å stille til start!


Pris 2022

230.- per deltaker 


Samarbeidspartnere 2022


Scandic Lillestrøm

Besøk hjemmesiden

Stillverksveien 28, 2004 Lillestrøm


FOSS Sport Aktiv

Besøk hjemmesiden

Strømsveien 55, 2010 Strømmen


Adidas Outlet Lillestrøm

Tærudgata 10, 2004 Lillestrøm 


Isaksen Blomster

Besøk hjemmesiden

Storgata 22, 2000 Lillestrøm


Arrcom 

Besøk hjemmesiden

Filipstadveien 15, 0250 Oslo


Startliste 

Startlista vil publiseres her når den er klar. 

Se startlista fra 2022 her


Arrangementsansvarlig

Tonje Tarud 

Mobil: 99486311

Mail: tonje.tarud@bedriftsidretten.no  


Ta gjerne kontakt dersom du ønsker å være samarbeidspartner/sponsor eller frivillig! Vi ønsker oss aktører som vil bidra med noe snasent i goodiebags og som vil stå på stand.