Lillestrøms Høyeste Trappeløp

Meld deg på her!


Tar du utfordringen?

Med sine 12 etasjer byr Scandic Lillestrøm på en skikkelig utfordring for deg som har lyst til å utfordre venner, familie eller en kollega. Klarer du bedre tid enn sist? Trappeløpet passer alle nivåer, og alle fra 13 år og oppover kan delta. Vi lover uttrekkspremier, god stemning og tilrettelegger for en sosial arena sammen med venner, familie, kollegaer, studenter og konkurrenter! Du trenger ikke å være medlem av Bedriftsidretten for å delta. Mer info om sidearrangement kommer! I 2022 var det rappellering ned hotellfasaden for 10 heldige deltakere. 

 

Torsdag 13. april 2023

Påmeldingsfrist 08.04.2023


Utdeling av startnummer

Foregår i 2. etasje fra kl. 16:30. Pass på å være ute i god tid! Hver deltaker får utlevert en liten pose med startnummer og en tidtakingsbrikke som festes rundt foten. Alle skal bruke brikken de får tildelt på arrangementet. Brikkene må leveres tilbake etter løpet. Etter at du har løpt opp 12 etasjer blir du geleidet ned og havner i 2. etasje. En frivillig vil samle inn brikkene der. 


Individuell start

Første start er kl. 18.00 i 1. etasje ved resepsjonen. Det vil være 30 sekunder mellom hver startende deltaker. Deltakere fra samme bedrift/gruppe får starte i samme pulje. Når du har løpt over målstreken i 12. etasje blir du geleidet ned og havner i 2. etasje. Der leverer du fra deg tidtakingsbrikka.  


Premiering

Det vil være uttrekkspremier blant dem som deltar, som deles ut på trappeløpet!

I fjor delte vi ut bagger fra Adidas, drikkeflasker, gavekort og diverse stæsj


1. plass i herre- og dameklassen: Pokal, blomst og hotellovernatting på et valgfritt Scandic hotell + en liten overraskelse 

2. plass i herre- og dameklassen: Pokal selvfølgelig! Vi vil publiserer mer her

3. plass i herre- og dameklassen: Pokal selvfølgelig! Vi vil publisere mer her

Raskeste bedrift: Middag på Bruket hos Scandic Lillestrøm, for gjengen som løp trappeløpet, og valget mellom kanotur eller løpekurs for bedriften med Bedriftsidretten. Raskeste bedrift = gjennomsnitt av tiden til de to beste fra bedriften. Med bedrift mener vi en gjeng ansatte på minimum 2 stk., fra samme arbeidsplass. 


Oppvarming

Oppvarming foregår på eget initiativ utendørs. 


Garderobe/skifteområde

Et møterom på hotellet vil bli brukt som stasjon for å legge fra seg bagger. Dette gjøres på eget ansvar. Det er toaletter i 1 og 2. etasje. 


Tidtaking

Det benyttes EMIT tidtakingsbrikker. Brikken registrerer starttid, mellomtid og sluttid. Resultatlistene oppdateres fortløpende og vises på storskjerm i 2. etasje.


Parkering

Vi anbefaler å benytte offentlig kommunikasjon så langt det er mulig. Scandic Lillestrøm er lokalisert 50 meter fra togstasjonen og 150 meter fra busstasjonen. Det er trangt med parkeringer rundt stasjonen, men dersom en er avhengig av bil vil vi anbefale å benytte pendlerparkeringen i parkeringshuset, eller eventuelt å parkere ved Varemessen (ca. 200m fra hotellet).


Fotografering

Bedriftsidretten vil ha en egne fotografer til stede på arrangementet. Det vil bli tatt bilder av deltakere, både underveis i løpet (trapperommet) og rundt arrangementet. Bildene vil kunne bli publisert på Bedriftsidrettens Facebookside, Instagramkonto og bli brukt i arrangementsmateriell. Gi beskjed dersom en ikke vil fotograferes eller ikke ønsker at bildene skal benyttes. Si ifra på mail eller i sekretariatet på løpsdagen.


Pris

230kr per deltaker

Prisen dekker leie av tidtakerbrikke, startnummer, tidtakersystemet EQ Timing, liten goodiebag, foto, lett snacks, diplom og selvfølgelig muligehten til å mestre 12 etasjer med trapper


Individuell påmelding

Alle fra 13 år og oppover kan delta.

Påmeldingen for 2023 er åpen!


Bedriftspåmelding

20% rabatt ved 10 ansattpåmeldinger!

Send en mail med deltakernes navn, fødselsdato, mobilnummer og epostadresse, samt bedriftens fakturainfo til oa@bedriftsidretten.no Vi fakturerer bedriften og dere er klare til å stille til start! Alle deltakerne vil motta mail med informasjon. 

Deltakerens

navn

Fødselsdato

Mobil

Epost

Bedriftens navnBedriftens
fakturainfo

 

 

 

 



 

 

 

 






Samarbeidspartnere i 2023

  

(Tilbudet gjelder på alt av tekstiler)


(Tilbudet gjelder på alt, vis frem kvittering på at du er deltaker)


Startliste 

Startlista publiseres her når den er klar. Ca. 10 dager før arrangementet.

Se startlista fra 2022 her


Arrangementsansvarlig

Tonje Tarud 

Mobil: 99486311

Mail: tonje.tarud@bedriftsidretten.no  


Ta gjerne kontakt dersom du ønsker å være samarbeidspartner/sponsor eller frivillig! Vi ønsker oss aktører som vil bidra med noe snasent i goodiebags og som vil stå på stand. 


Album fra Oslo og Akershus Bedriftsidrettskrets

Klikk for å åpne Lillestrøms Høyeste Trappeløp 30. september 2021

Lillestrøms Høyeste Trappeløp 30. september 2021 (68)

Med sine 12 etasjer byr Scandic Lillestrøm på en skikkelig utfordring!

Klikk for å åpne Lillestrøms Høyeste Trappeløp 5. mai 2022

Lillestrøms Høyeste Trappeløp 5. mai 2022 (123)

Med sine 12 etasjer byr Scandic Lillestrøm på en skikkelig utfordring!